Thursday, July 1, 2010

SOSEJ

assalamualaikum ..

haaaa .. cite ni saket sket .. huhu ..

alkesahnye semalam aku bru balek dr hostel .. ptg tu lepas mandi mama n bidin suruh aku makan nasik (sbb aku blom mkn lg) .. pstu rse malas agi nak makan .. aku ngobek2 (selongkar) laa dulu peti sejok tengok ape yang menarik untuk dimakan .. huhu ..

kobek punye kobek terjumpa laa sosej aka hotdog .. lululu .. mnde ni aku agak suka laa .. (budak2 laa kan) ..

*****
aku pn mbik laa sosej tu n "potong kecik-kecik aaaa !" ~ pstu tibe laa mse tuk goreng .. ~

gorengggg2 lagii .. ~~ shruuuuuu ~~sosej berbunyi masuk kuali .. lme aku tengok sosej tu mengembang dalam minyak panas .. nmpak comel laa pulak sbb aku da kerat2 jd kecik2 .. :D

sedang aku otw nk mengangkat sosej tu dari kuoli .. ~
* tupppp .. tupppp .. ~~ minyak meletup2 dari dlm kuali .. aku rilek je lagi ..
**tibe2 .. tuuuupppppppp !! ~~
"aaaaaaaaaaaaa !!!! " aku menjerit ! ~
mama yang dgr aku mnjerit terus ke dapur ..

aaaa .. minyak meletup kene pipi aku ... !! ~ panas kot ! ~sakit .. mama pn terus sapu ubat gamat kt pp aku .. *aku nanges sket .. huhu .. (takut tambah parut bertih jagung kat muka aku laaa !*br lps dmm cmpak)

uhuuuu .. lepas tu aku da xpegi kat kuali tu .. mama yang tolong abeskan goreng menggoreng aku tadi . huuuuu .. ~~
 boleh pulak aku lupe pasal tu n pegi makan nasik .. haha . :p


*siap mbik gmba dh sosej malang tu .. tp xleh nk uplod sbb usb xde .. huhu .. :pp


*****

*lebih kurang dalam pack gini laa .. huhu .. (aku xtau yang dlm gmba ni halal punye ke tak .. tp aku beli yang halal laa der.) :p

*****


tu je nak cite .. huhu .. *takot da aku nk menggoreng ..

p/s : gmbar ehsan inchek google . thx . :))

salam .

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^