Friday, September 10, 2010

1st eid :)

assalamualaikum  ~

oyeeeha ~ raya pertama sdh berlalu . jam sekarang menunjukkan pukol 0127 : 11/09/2010 :)  mkne nye dh masuk 2nd syawal dh laa . weeee ~~

tak ade ape yang menarik pon raye kali ni . semuanya jdik hambar sebab abah tak ade . durh ~ tp sesi bergambar tetap berjalan lancar walaupun rse pelik semacam je xcukup sorang .

*****

* family ~ abah sorang je takde T__T


* bila sibling berbaris ~ :p 


*hah . nie dia mak datin . agagaga ~ posing mesti lebih ~ :p 

*****

pagi2 td lepas aku bangun dlm pukul 7++ gitu ~ ehem lewat2 ~ malas2 nak mandi lagi aku pn sebok2 jugak laa kat dapur . tbe2 blackout . durh . baju raya tak iron lgi . mbik kau padan muka naseb baek baju kau xperlu iron sangat :p 

bbrpe mnit lepastu dh ade electrc balik dah . naseb baek . boleh laa aku iron baju . hoho . then mekap blaa2 ~

lepas owg balik semayang raye , berkumpul utk mbik gmba . pastu pergi pusara abah . spt yang kujangka , aku akan banjiiirrr disitu yeah . sedaya upaya aku menahan sebak supaya xkelihatan terlalu lemah . aku ikut bidin n abe yus bace yaasin di sisi pusara abah . air mata aku mengalir semakin laju slpas bacaan yaasin selesai . *asal ayat skematic ni ?

lepas tu pergi umah dua pupu abah . makan2 kacang n meehun sedap jugak laa ( bnyk fishball ) . lepas tu pergi umah mok ( nenek aku ) . then balik umah . malam tu aku ikut tgok owg men futsal ( family punye game ) .

dah . balik umah . tgok tb . onlineee ~

oke siap . tata yangss :)

p/s : setua2 aku nih still dpt duit rayaa :D 

fathiyyahISMAIL 

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^