Monday, September 6, 2010

akhirnyaaa ~ :p

assalamualaikum ..

akhirnyaa ~ ape yang akhirnya ? hohohoho ~

haaaa .. tengok ni .. tengok ea ~

***** 

* haaa nampak tak nampak tak ? boleh agak tak ape bende tu ? hehehehe .. 

eh xnampak ke ? xtau apekebenda nye tuh ? jup ea ~~ 

v
v
v
v
v
v
v


*haa tengok ni tengok ni !! 




*ahhahahaha ~ tau kan pebendanya tuh ? agaga . inilah mekDONALSSS ~ awwww :DD


*****

ngeeee ~ hehehe . (dpt mood gatal sket lpas bce blog kakak yg bernada nyiahh gittew ! haha :pp ampun kak !)  . ini namanya mcDonald . mcDonald yaa atau nme so so so glamorous nye is mcD . haha . akhirnye smlm lepas g bukak pose kat umah mok (nenek aku) kat bachok , (bachok ?ngeeee ~ ) n lepas tu pegi kbmol pulak bersopingmoping lalalaaaaa n lepas tukar tayar kete ( kete pancit lak , bukan aku pon yang tukar . aku tunggu je owg tukar . huhu ) n lepas jln kaki menuju ke petronas sbb nk isi angin kat tayar ( nseb baek petronas dekat je) n lepas tu lepas tuuuuu ~~~ 

awwww . jom kita pegi mekdi ! :D 

ngeee ~ bkn ape . jgn la ingat aku ni jakun sgt xpenah makan mekdi nih . tp kan tau2 je lah lame dah aku ngidam nak makan mende alah ni . agagagaga  ~ ( kalau xtau aku ngidam , sila rujuk post yang lepas ) :))

adeh . sekadar nk puaskan aty je . mse tu xlapar pn sbnrnye . hoho xbaek betol . tp walogimanepon aku licinkan jugak ape yang ade kat situ . haha . 

oyeah2 tetapi sedikit naseb tak baek is apabila aku yang kne bayar sume tuh ~ areyyaarr !! ~ xpelah der . sekali sekala . *bak kate kacik , "bulih pahale dik mu blanje orang ~ " :p

huhu . itu aja . puas hati giler smlm . mcm biase , kenyang sgt smpai nak munt*h balik ! :p 

yeah , take care :) 
tata darls ~ 


p/s : pukul 1pg ade kat mekdi lagi . mkn lewat malam . bunc*t la aku . haha . :p 

salam .
clouds :)

2 comment (s):

efa fairuz said...

ala sekali sekala nyiah bukan slalu..gedix kan gedix kan? :p

tak aciiiiiii pok2 mu g mkn mekdi!! nak jugakkkk!

fathiyyahISMAIL said...

agaga ~ supo nyiahh ngoty dh kak . huhuhu . :p

aloooo naty kakak kelik kte g ar pulok . kakak blanje tp :pp ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^