Thursday, October 21, 2010

it hurts ! ouhhh .

assalamualaikum .

ohahahaa . lama sudah xupdate . maap laa bz sket . accely xtau nk update psl ape . ohlalalaaaaa .

hoho . apahal tajuk lelebihh tu ? saje je nk eksyen eksyen sikit .

ehem . sila baca laju laju .

smlm pegi skolah (wahhhh ! budak baek laaa kau Wan Fathiyyah Wan Ismail pegi skolah jugak even exam dh habis !! ) (diam laa kau ! aku mmg baek .) and smlm jugak laa form 3 punya program (apa punya program budus !) kne g blaja maen hockey . aku ni yang sememangnye lepak ngan budak2 hockey ( dsbbkan my bestbuddiesever sumenye xdtg T__T ) suruh laa diorang ajar maen hockey . dengan ehsan dan belas kasihan yang mendalam melihat aku yang terkial kial nk pukul bola pon xpandai , mimi and my-adopt-mummy ZiehanahEly , taught me how to pukul bola dengan cara yang betoi . huhuhu . bila dah tau cara pukui bola lantai ( sukasuki je kau bagi nama ) pon excited sume bola aku nk pukul . orang tengah maen pon aku g eksyen pukul bola orang . (haha buruk prangai kau) . pukul dengan kuat sekali . kadangkala terasa pedih di tangan .

tengah terkial kial maen tu , tetiba Cikgu Azmanan the hockey teacher suruh pukul bola kat dia . (hallapak nk ajar aku la tu malunye xreti maen) then dia ajar aku cara pukul bola stick tggi ( apa punya nama kau bagi tu ) . hahaha . setelah pukulanku menjadi , bertambah tambah laa excited aku . maen punya maen , pukul punya pukul . setelah menggila lari sana lari sini , sudah berpeluh ibarat mandi lap ngan tisu sehelai  , tbe2 terasa pedih di tangan bertambah lagi . aku menatap ibu jari tangan kananku yang pedih . OMG ! aku tak perasan langsung !

*****

lihatlah jariku . nampak tak nampak tak ? pedih mencengkam sehingga jari jemari lain pon terasa . 
p/s : gmbar diambil masa dlm kereta :) 
[sila klik pada gmbar utk lebih jelas]

*****

hah itulah kau . maen tak pandai pegang stick pon tertukar atas ngan bawah (xdela smpai mcm tu) . maen pukul je . kan dah melecet (betol ke ?) kulit kau . huhuhu . excited punya pasal smpai xprasan jdik mcm ni . lepas dh tgok bru terasa pedihnya . then dh tak boleh nk smbung maen dh . huhu . bongok laa kau . 

tapi tapi , power jugak aku maen . hehehehe . siap boleh tahan bola cikgu lagi . bapak laju gila cikgu pukul . woooo bangga aku tengok . ( kau yang tak pandai tu memang laa rasa jakun ) 

okie saja . sudah lapo . mau breakfast . (breakfast pukul 1328 ?gila ?)

p/s : best jugak maen pukul pukul bola . hehehe . :p

fathiyyahismail :)

4 comment (s):

mcjust.lol said...

weh main hoki pun sakit tgn? whahahaaha

fathiyyahISMAIL said...

haha . kuat sgt pukul bola . semangat kental . xprasan pulak jadik gitu . huhuhu . best gila maen ! :D

efa fairuz said...

bungok adik.. sampai gelupah tange.. hahaha..saba ye saba.. jgn bagi kene air.. makan dengan sudu gerfu.. huhu

fathiyyahISMAIL said...

hoho . syokk dooh .
mmg pedih . tp siap kne sabun lg . huhu .
mkn adik suh mama suap :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^