Thursday, November 18, 2010

keCELAKAan !

assalamualaikum ~

ohyeahh ohyeahh . sedang aku syiokkkkss onlining nei . ehemm ehemmm . xde laa syiokkk sgt . fb betakk ( lembab ) etekk !! durhh ~ 

tiba tiba tibaa . PIOOUUNGGG !! DEBOOMMM !! DUSHH DUSHH DUSHH !! ( wahh sound effect nk lebih ) . haaahh ! ape tu ?! bunyik apa'an ? +__+ 

yeah kecelakaan di hadapan rumah saya ! auuuuu syangat berdebar yeah ! +_+ accident kete langgar ape tah . aku tak nmpak . pokok laa kot . bonnet kete tu smpai xleh nk tutup . agak seram malam malam ini berlaku kejadian seumpama ini . durh . fortunately , tak teruk sgt pon . yeahh hopefully org di dalam tak cedera . 

malas nak keluar dpt kan maklumat . nk pegi tgok pon sejuk malam2 ni . nmpak benda laen kang pengsan pulak aku . muahahahaaa buduss ! +_+ 

terkezut den . ingat kan sape yg kne . nasib baik bukan relatives aku . nauzubillahhh . and nasib baik jugak kecelakaan kecil sahaja :) 

tatataaa . tc :) 

p/s : tidor 10jams sebelum memulakan pemanduan . terimakasih ! :) 

the only exception , 
fathiyyahISMAIL :) 

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^