Tuesday, December 28, 2010

Award Nak Kahwin.

assalamualaikum . 


hehh . aku dapat award ? kih3 mesti ramai yang tak percaya . silalah percaya . kalau susah jugak sila tengok blog Kakak Sepupu saya kerana kerana terdapat bahan bukti di situ yaa . a million thaaanks kepada beliau kerana sudah menge-tag saya :D 


ohh cun gittew xD 

award nak kahwin ? hee mintak maaf mintak ampun lads and gents . knpa award kahwin pulak ? sila baca sampai habis :) 


ohh agak lemah sedikit mahu menjawab soalan . mungkin saya masih di bwh umur . takpa2 . saya cuba . hee :D 


Berikan Ucapan :) 
Salam . pertama2 sekalinya , saya ingin mengucapkan syukur ke hadrat Ilahi kerana telah mendapat award pada malam ini . dan jutaan terima kasih diucapkan kepada Cik Etty yang cun melecun kerana telah tag saya . ohh sangat tak biasa nak buat ucapan2 ni sebab yelah kan first time dapat award (jgn gelakkan aku pls) . thanks jugak kat semua . and tak lupa mak bapak di kampung ~ +_+ 


NEXT : berikan 4 ciri girl/boy idaman untuk dijadikan wife/husbanddd .
(aku masih terlalu muda untuk mencari husband. spm pun tak lepas lagi . tkpe la jawab jugak +_+ ) 
- no smoking :)  
- mestila yang baik2 kan .
- mesti suka balik umah mentua . kih3 
- nanti2 laa aku pikir lagi . 


NEXT : berikan satu tips untuk kekalkan hubungan korang dengan partner korang .
- saya single . tak pening kepala . family lagi suka . kih3 :p  


NEXT : pernah anda jumpa doa perdekat jodoh & putus cinta ? 
- tak . ohh doa ketika menjawab exam nak ? :D 


NEXT : Letakkan 10 link pilihan anda and tell them that they have won this award . 
- haihhh . sape yang dah nak kawen ek ? senang sikit nak jawab benda nihh . hee :D 

*kakak
*bidin
*kekjah
*kacik
*mimi
*gegerl
*aida
* and semua yang berkenan ngan award ni . santekk kan ? anggap lah aku tag semua orang ^^ 


terimakasih ! 



5 comment (s):

wannurfazrini said...

haa award kawen? hahaha . I xmo kawen lagi :p

fathiyyahISMAIL said...

ngee ~ saje je buat tajuk kawin tuh . bukan award kawin pun +_+

PeNgEmiS dUniA said...

xleh blah award die . haha

Freaky said...

wah ade gak ye award kawen. haha

fathiyyahISMAIL said...

kah3 . itu merupakan tajuk semata2 tak ada kena mengena dengan award . HAHA xD

*kena mengena dengan soalan mungkin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^