Saturday, December 25, 2010

Mandi malam.

assalamualaikum .


sekarang dah malam . malam yang sunyi . yang kedengaran hanya bunyi cengkerik bersahut2an . yeke ? macam salah je .  okeh yang kedengaran hanyalah bunyi suara dari televisyen yang menyiarkan cerita Spiderman III kat AXN sekarang nih . adess . 


lampu sudah ditutup . memberi amaran kepada si Yapie anak sedara aku supaya duduk diam . supaya berhenti bermain . supaya tidur segera . usah pedulikan dia . jangan berckap dengannya . lama2 dia akan tertidur sendiri . 


rupa2nya anak ini masih belum mahu tidur . melompat2 sana , berlari2 sini , masuk bilik itu , masuk bilik ini . tanpa bersuara apa2 . hanya kedengaran bunyi2 tapak kakinya yang kecik comel itu yang tak sama besarnya dengan saiz kaki mak sedara nya ini . hadehh . haihh budak comel , bila kau nak tidur ? 


tiba-tiba , 


v
v
v
v
v




"mandi nak mandi naaakk ! mandi jum jum ~ "  



hensem dowh xD 

hai budak , sejuk2 malam2 ni pun kau nak main air jugak +_+



8 comment (s):

efa fairuz said...

kekekeke.. lepuk matyapiy baru tau! wat tekejut orang je.. hahaha

fathiyyahISMAIL said...

hoho . tu laa . tibe2 jehh xD

Kasim Ahmad said...

heehe.. bes gmbar tu..

fathiyyahISMAIL said...

haha . stylo bro xD

mcjust.lol said...

tengok la sape yg ambik gambar.keh3. bujahhhh!

fathiyyahISMAIL said...

hohoho . smart gambo xD

seluar pun hensem :D

Haa Fakihah said...

comel la ank sedare mu dik. mst mak dia lawa huhu.

fathiyyahISMAIL said...

bukan mak dia . mak sedara dia yang bongsu . ekekeke xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^