Friday, December 24, 2010

Saya suka nombor 8 !

assalamualaikum .

Yapie sayang Budik :D

Alhamdulillah . akhirnya berakhir jugak Program Debaran Menunggu Result PMR yang aku jalani selama lebih kurang seminggu . heee :D


Alhamdulillahhhhh . aku dapat 8A/8A . happy sangat . xsangka pulak dapat cover sedikit sebanyak yang aku dok tido sepanjang masa dalam kelas masa Form 1 :D


hehh . betul2 dapat naik stage and terima bunga :) 


thx bonda xD

happy woo xD


we got flowers xD

aida xD


yaa aku tau Bonda Pengetua sangat berbangga dengan kitorang budak2 form 3 tahun ni . PMR tahun ni terbaik dalam sejarah sekolah aku . 115 orang straaaaaaaaaight A's . waaahh ! and and 80% daripada budak2 kelas aku dapat straight A's . 24 orang bukan jumlah yang kecil tau . korang terbaekk lahh ! 


sila ignore pakcik itu :p

Tahniah kepada budak2 Form 3 Semenza 2010 . yeah kita sangat hebat ! harharhar xD




Terimakasih ! Abah mesti bangga dengan adik kan ? :)

11 comment (s):

efa fairuz said...

hehehehehe.. meras gak adik naik pentas dapat bunge..kakak dulu takde.. masuk bergambar ngan pengetua jeh huhu

fathiyyahISMAIL said...

hoho . tu lahh . tk sgka betul2 dpt . heheheee ~


alaaa . kakak dapat Pelajar Terbaik lagihhhh ~ adik tak dpt pun . huhuhu xD

Haa Fakihah said...

elehh aku pon naek pentas tp yg ade no 1 2 3 tu. pentas ms sukan. wakakaka.

fathiyyahISMAIL said...

haha . lagi best dpt pingat xD

efa fairuz said...

takpe cik, aku paham..kasik cannnn.. hahehehehe

Sca Ndx said...

ecehh dah dapat 8. suka no 8. btw congrat :)

fathiyyahISMAIL said...

kakak : haha yelahh xD

ska : haha memang suka number 8 lah . thaaaanks bro xD

cik ETTY said...

congrates adek spupu ;)

fathiyyahISMAIL said...

hehe . thaaanks kakak sepupu :D

Mimi ! said...

tahniah dan... tyah sangat comeyy! :D

(x)_(x)

fathiyyahISMAIL said...

HAHA thanks mimi. tahniah utk mimi jugakk xD


Mimi laaagi comei ! *.*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^