Friday, December 31, 2010

Semua nak baru.

assalamualaikum . 


ohh sangat malas nak menulis menaip . semua orang nak update blog sempena new year : tahun baru lebih baik , semoga lebih diberkati . lebih murah rezeki . lebih berjaya . lebih gembira .  yaa aku dh taknak tahun macam 2010 .  +_+ 


tadi pergi sekolah . daftar masuk form 4 . dapat buku text Add Maths , Biology , Physics , Chemistry . rasa aneh je sebab sebelum ni tak pernah pulak dapat . kenapa ea ? haha sila gelak kuat kuat okey annoying betul . 





ohh kenapa bila masuk tahun baru , semua nak buat azam baru ? kenapa tak buat masa nak masuk bulan baru ? minggu baru ke ? takpon hari baru ? kalau berharap tahun baru ni better than past , takpon berharap tahun baru ni nak berubah perangai  jadik lebih baik , macam sure2 tak berapa nak jadik . (bukan semua org la) 


-sebab tggu tahun baru , baru nak berubah . 
"ohh sekarang bulan 12 . saya dah plan sejak bulan 11 lagi . nanti masuk tahun baru saya nak berhenti hisap dadah . kah3 . sementara nak habis tahun yang dh nak habis ni , enjoy la dulu"  xD 


- sebab mula2 je semangat . bile tahun dah tak baru tak semangat dah . 
"sekarang dah akhir tahun . malas nye nak belajar and buat homework . takpe lahh . dh nak masuk tahun baru ni . tahun depan aku blajar leklok la . tahun baru laa katakan " xD 




- sebab dah takde azam nak guna untuk tahun baru yang seterusnya +_+ 
"alaa . tahun ni aku berazam nak kawin . tapi kalau aku kawin taun ni . taun depan aku nak buat azam ape pulak ea ? takkan nak kawin sekali lagi  " - cam budus +_+ 


hohoho . contoh je laa yang atas tu . aku bukan nak perlekehkan sape2 . tapi siyes ade jugak orang macam tu . but memang bukan semua laa . kpd yang ada semangat nk masuk tahun baru ni , bagus laa . tak macam aku tak rasa pape . point aku sebenarnya , kalau someone tu betul2 nak berubah , kenapa nak tggu tahun baru . selalunya , kalau betul2 nak change for good , betul2 insaf ke hape ke , takpayah tggu tahun baru pun takpe kan . minit yang baru pun boleh . wth apa yg aku ckp ni mcm xde org phm pun +_+ 


tapi memang bagus laa sape2 yang ade azam tahun baru tu . harap2 korang berjaya capai apa yang korang nak . and yeah , may 2011 will be better than past :) 




aku pun ada matlamat jugakk sebenarnya +_+ 



9 comment (s):

Mimi ! said...

btol3. sy stuju.
like, jika seseorang nak diet, tak perlu tggu tahun baru. sekarang pun buleh. sbb ye la kan, nanti tahun baru, excited kejap je. lepas tu tak lah. ish3

fathiyyahISMAIL said...

betul mimi . lepas dh turun sekilo , terus makan 5 pggn balik . tggu masuk tahun bru pulok bru nk smbung diet +_+

*kebanyakkannya gitu la .

mcjust.lol said...

muka crazy frog tu sama annoying dengan mg. hahaha!

Haa Fakihah said...

hahah td ko dftr kt bdk form 1 pahal?

fathiyyahISMAIL said...

bujah : haha dem ! :p

kacik : mne la adik tau tu tmpat f1 +_+

Sca Ndx said...

yeah nak membesar ke f4 :)

hiro said...

hehe..bgus2.

fathiyyahISMAIL said...

ska : hehe . usia meningkat tua :D

fathiyyahISMAIL said...

hiro : hehe . thanks :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^