Sunday, December 5, 2010

Sudah tidak menyeramkan aku lagi.

assalamualaikum :)

yeah seperti yang pernah aku bagitau dalam entry yang lalu , aku ada masalah ngan blog aku ni sndri .  and kalau aku sndiri (CikPunyaBlog) ni sndiri tak suka tengok . apatah lagi orang laen . and and faktor nye ade banyak . disini bukanlah faktor kelahiran atau kematian . faktor migrasi and governan pon bukan . ianya faktor lain . and aku rase yang paling mempengaruhi adalah faktor background xD (selain faktor penulisan aku laa)


and and . bg yang dah biasa and dh pernah tengok blog aku before ni mesti perasaan perasan kan kan yang background ni dah laen ! waaaah ~ nampak lebih ceria gittew . takdelaa sikit punya seram macam dulu . smpai aku  sndiri pun rse tak best xD


*****
ni yang before xD 

haha . yang dulu semua hitam . i mean bckground laa . tulisan takkan hitam jugak nanti kau nak baca apa ? okey2 lepas tu aku naik malas nak tengok blog ni sebab tak nampak ceria langsung kan kan ? huhu dah laa blog tak best background tak lawa pulak tuh xD 


now :) tak payah bubuh pon takpe +_+
 *****


now agak ceria laa kan . hoho . kalau aku tak bubuh gmbr tu pon orang dh nmpak kan kan ? sebenarnye background ni bukanlah yang dalam blog template ke hape ke yang memang sedia ada . tapi tapi wallpaper sendiri punye simpanan . ooooo ehh tak tau nk buat macam mane ? laa kan ade tulis *upload image* dekat template designer yang part background tu . so pandai pandai laa kobek sndiri nk buat mcmne :) 


ehh dah tau lama dah ? sokey lah . aku baru nak buat  :p


hokai hokai . so babai :)

thanks for reading ,
fathiyyahISMAIL :)

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^