Friday, February 25, 2011

Volleyball :)

assalamualaikum .

3 mggu tak hapdet sudah cukup membuat kalian resah gelisah menantu menanti saya right ? mintak maap saya memang busy nak buat macamne hostel tu sayang sangat kat saya , tak bagi saya balik . terpaksa lahh stay for 3mggu . takpa2 saya budak baik sentiasa berdikari setakat 3mggu tak balik ape lahh sangat ahh-haahhh ~ 


oyeah . malas nak cakap bnyk . cuti bukannye lama pun 2hri je . plus , kena study lg this sunday start exam huiiiyyoooiii ! ~ 


before the story begins ~ 


yesterday and kelmarin , we got volleyball matches . ohhmaii ? aku ? main volleyball ? ohh why ? ramai orang tak pcaye but thats the truth . aku reti lahh main volley okey . 

yeah match tersebut pada hari rabu . on that day , we won all 3 games . menang mudah . percaya tidak ? haha . yeah sila percaya :) 



awalnya , aku cuma pemain simpanan . lol bukan apa , mybe cikgu sayang aku kot taknak bagi aku penat sgt . aku cuma bersorak dri tepi gelanggang berhadapan dengan penyokong kami yang kuat semangat walaupun bilangannya adalah sedikit . memberi semangat kpd rakan2 supaya buat yang terbaekkk ! ( ayat selalu dgr ). tanpa jemu aku berteriak setiap kali wisel ditiup , berpesan kpd rakan2 supaya bersedia dan tidak bermimpi di siang hari . yeah memang sebab aku lahh kami menang kan . kalau aku xde , sapa nak melaungkan "ready!ready!tengok bola!check frst ball!" kat diorang tiap2 kali bola diserve selain aku ? yeah aku adalah reserve yang berjasa . 

ehh aku bukanlah reserve sgt . ckg asyik suruh aku masuk court je . last point kitorang dpt utk menang dgn SMKPG pun sebab aku lah tau AHAHA . yeah kemenangan buat kali ke3 pd hari rabu :) 



dpt masuk semi final . ingat boleh laa masuk final and menang sekaligus . tp tak menang pulak dgn Smsi masa semi final . first set menang mudah but then , kalah tipis at 2nd set . hope menang masa 3rd set tp tak jugak . beza mata tak jauh pun . memang tipis gila2 . mybe penat kot . sokey . at least tak kalah awal2 :)

agak menyakitkan hati apabila , sekolah jiran menyokong jiran beliau yang satu lgi : Smsi . yeah sepatutnya mereka (SIC) menyokong kami . adakah bagi mereka kami tak cukup cun untuk disokong ? ohh sbnrnya kami tak perlukan anda . kekalahan kami bukanlah berpunca drpd suara2 garau anda yang mengganggu kami dlm court . silakan sokong Smsi , tak kesah pun . tp tak perlulah merendah2kan kami . paham ? :)




sorry tak banyak laa gmbr ramai2 . kalau ada pun mengarut2 . hehehhh xD

susah gila nk siap kan entry ni . malas betul . dri semalam aku buat , dok tersimpan dlm draft jeh . gilapunyamalas betol =.="

esok start exam +__+


2 comment (s):

mcjust.lol said...

hahaahah sekolah jiran?

fathiyyahISMAIL said...

huhu . SIC laa xD

* sek dio sokong smsi =.="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^