Tuesday, May 31, 2011

Dapur : Kicap +_+

assalamualaikum ~ 

sejak balik cuti sekolah ni aku tak sentuh lagi homework asyik rasa nak memasak aje . macam laa pandai nak masak-masak . semalam , tiba2 je gatal nak buat ayam kicap . even mama dah sedia siap2 dah lauk2 kat atas meja , nak jugak buat ayam kicap . bukan nak makan , nak masak ! +__+ * gedikk ~

terrrrlebih bawang +_+ 



tadi pulakk , gatal jugak nk buat lembu daging kicap . (kenapa semua kicap? +__+) . mntak tolong laa mama ajarkan . lepas tu tak jadi nak buat daging kicap , jadi tumis plak . sbb aku sibuk duk tanya mama pasal daging tumis nak buat macamana . sekali mama ajar terus . hehe xD   


accely , mama yang buat . aku sebok2 je :D 

pencahayaan tidak baik +_+ 

tapi kenapa aku excited sgt nak blaja masak ni ? +_+ 


1 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^