Saturday, June 4, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa.

Assalamualaikum. 

tengahhari tadi, dalam pukul 1.30++ sampai 3pm, aku tengok cite Hikayat Merong Mahawangsa ni kat Panggung Indah Permai (rumah aku lah +__+). ya aku baru tengok je. berhenti ketawakan aku pls.






kembang kempis hidung aku tengok cite nih. (especially masa perang2 +_+).  memang hebat lah. semua best ! dah laa real tembus2 badan pulakk aihhhh ~ 

* gambar : lawa.
* pelakon : best.
* skrip : best.
* sound : pun best. 
overall : Best ! :) 

memang aku tabik hormat kekanan lahh untuk KRU. first time aku tengok cite yang macam ni dibuat oleh orang Melayu. wahhh3! 100x ganda best dari cite Cun yang bising lagi ntahapapantah tu. memang tak rugi la aku tengok Hikayat Merong Mahawangsa ni! (mcm laa prgi panggung :p) .ingat senang ke nak jumpa crita Melayu yang membanggakan mcm ni. ahahahaa ~ *terlebih excited.

mcmanapun, Double-Thumbs-Up untuk KRU dan lain2 yang terlibat dlm filem ni ! 

tapi kan, sebenarnya Ying Ying tu bunuh diri or pura2 mati ? confused aku +__+ 


1 comment (s):

efa fairuz said...

die purak2 mati je tu.. ying ying kan kelakar :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^