Wednesday, October 26, 2011

Fake Followers :)

assalamualaikum.. 

aku rasa skrg ni dh kurang blogger yang betul2 ikhlas nak memfollow. asyik2 follow u, follow i. kejap2 i hit u, u hit me. bosan laa ~ bila laaa nak maju. sbb tu ada sstgh blog tu, ramai follower, tp takde orang komen. tak macam blog aku, follower tak ramai, komen pun tak ramai. HAHA T_T 

okai. ni ada sdikit pesanan dari tuan tanah blog ini yeaa. nak suka2 je. plus, facebook pun aku dah boring. (pdhl takde org nk komen dgn aku +_+) 

Lagu Kisah Dongeng ♥ 

Ku sedar blog ku tak seberapa
Jika dibanding Abang Ben
Yang jauh lebih megah dari blog ini
Apa yang mampu ku berikan
Hanyalah entry yang ikhlas
Terpendam simpan untuk follower yang sudi
Follow blog aku dengan seadanya
Follow blog aku bukan kerana rupa
Dalam waktu senggang
Dalam waktu lapang
Ku harapkan dia rela
Follow blog aku dengan seadanya
Sanggup menerima entries tak sempurna
Atau mungkin cerita sebegitu hanya
Kisah dongeng saja ~ 


*best kan lagu Kisah Dongeng. selalunya Stacy bwk lagu rancak. tp yg ni memang lain xD 


Dem! aku bukan gila followers. aku hanyalah budak kecil yang tidak comot tetapi bosan +_+

TY 

2 comment (s):

Mcjust.lol said...

mg wat sendiri ke lirik tu dik? haha!

Mysara Azdi said...

best giler lirik lgu 2.
lol
nnt bleh la jadik penulis lirik untk sigle terbaru sy..hahahahhahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^