Saturday, October 22, 2011

Makan : Rumah vs Asrama.

assalamualaikum :) 

family aku mmg makan dengan teratur. bukanla ada jadual makan pun. tp part breakfast, lunch, dinner mmg wajib ada. sebilangan kecil fmly kan makan bila diorang nak je. tp fmly aku mmg wajib 3 bnda ni. sbb abah dulu mmg menitikberatkan bab2 makan ni. sbb tu anak2 abah semuanya sihat! xD (brkfast tu kalau bangun lwat lain kira laa) 

and sebab tu jugaklah lah adik bradik aku pernah memanggil aku "kedap" suatu waktu dahulu ... T.T

bila aku duk asrama, jarang nak lapa. sbb aku ngan kawan2 jarang miss dinner or lunch. breakfast lain kira lahh sbb sllunya xsempat =.=' smpai boleh gemuk laa kan sbb makan 5x sehari. tambah2 skrg ni musim exam. lagiilah perut mudah lapa kan sbb kitorang mmg study hard pun :D makan pun hard jugak =='


so skrg ni sllu aku ambik masa nk bubuh nasik masa kat hostel. sbb aku kena bfkir dulu. nasib laa sape yang beratur blkg aku xD 

time kat hostel .. 

"nak ambik(nasik) sikit ke , macam biasa? takpelah duk hostel ni bnyk buat keje. ambik la macam biasa" 

bila kat rumah pulak .. 

"alaaa bukan slalu makan kat umah. mkn je laa banyak sikit xD " 

okaay. bila berat aku nak turun? :')


2 comment (s):

efa fairuz said...

mende? nak turunkn berat badan?

nak nyepak ke dik?

berat mu bape jeeeee.. huuuu T_________T

fathiyyahISMAIL said...

@efa fairuz hoho. berat laa kut bg umur adik. lg pun lame dh xtimbang! T__T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^