Wednesday, December 21, 2011

Akan Pencen Berblogging.

assalamualaikum.



jangan la terkejut pulak. aku bukannya tak sayang korang. aku bukan nak delete blog aku ni. aku cumaa.. aku.. aku..

aku cuma nak pergi sekolah je. takkan dah sedih kot. tahun depan nak SPM der! aku ni dahla duduk asrama. so susah laa nak menghupdate blog aku ni. online pun belum tentu boleh. adoi. kena study hard dah. tak boleh main2. Mama aku cakap, dan orang2 lain pun cakap, SPM ni penentu masa depan ye dok? so memang laa.. memang.. 

InsyaAllah dapat macam ni. AMIN!! ~ 
eh ni bukan entry last aku lagi untuk tahun ni sebelum aku pergi sekolah. cuti ada seminggu je lagi. kalau sempat boleh laa hapdate. ^^ 

kalau rasa rindu kat aku tu, rasa nak nangis2, boleh la tolong klikkan aku punya churp2 ngan bling2 ni ye. yang kat atas tu sekali. 


STUDY SMART, BUKAN STUDY HARD. 

dulu aku selalu berpegang pada kata2 tu. sebenarnya taknak bagi tension. dan malas nak 'hard2' punya pasal. tapi tahun depan aku plan nak Hard and Smart dah T_T  InsyaAllah.

ok lah. babaiii. wish me luck! 
TY^^

7 comment (s):

Nana Leina said...

all the best eh .. akak pulak tahun depan STPM..
skolah biasa2 ja..xddk asrama.. hehehe..duk hostel best heh..

zareliqa afiqa said...

will miss u dear :) study smart okeyh^^

fathiyyahISMAIL said...

@Nana Leina hehe all the best jugak! :D

hostel ?hehe best la jugak. kadang2 tak best T_T

fathiyyahISMAIL said...

@zareliqa afiqa hehe thanks sis ^^

insyaallah ^^

haffizmohdnoor said...

wah..nak pause blogging.. ruginya..
btw.. all the best :)

http://haffizmohdnoor.blogspot.com/

fathiyyahISMAIL said...

@haffizmohdnoor hehe pause tahun depan la :D

Nana Leina said...

thanks budak..heheheh
tp skurang2 nya ada jga pengalaman dduk jauh dgn famili..nnt dh masuk U senang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^