Friday, December 16, 2011

Dahla Comel, Best Pulak Tu.

assalamualaikum.

alahh tajuk takleh blahhh je :D

aku suka tengok cartoon yang 3D. xtahu lah knp. rasanya sbb character2 yang comel kut T__T 

Monsters, Inc

Toy Story

Rapunzel
Ice Age
Cars.

yang ni buatan MALAYSIA ^^

betul la kan? semua comel kan. bergerak pun lawa. cite pun best. semuanya aku suka, tengok banyak2 kali pun takpe. ada banyak lagi sbnrnya yang aku suka tapi aku malas nak carik gmbar. aku pun tak taulaa knpa aku buat entry pasal cartoons ni. sbb aku budak2 ea T___T 

mintak maaf laa ada aura boring dlm entry ni. sebenarnya memang tengah boring pun tak tau nak tulis apa. anyway, tekan :D

8 comment (s):

Nana Leina said...

sama la.. best..hahaha.. layan jugak walau next year akak dh 20 tahun.. hehehe.. 3D best sbb rasa mcm 'wujud'. xmcm 2D.. biasa ja tgk

Laurie Gina said...

sama arr..hahaha

fathiyyahISMAIL said...

@Nana Leina hehe betul2. rasa macam masuk dlm cerita xD

fathiyyahISMAIL said...

@Laurie Gina hehe bagus2 :D

sayasayangapple95 said...

wahh , rapunzel :D <3

fathiyyahISMAIL said...

@sayasayangapple95 huhu aku suko! mato bulakkkk! xD

Nana Leina said...

tu la pasal..best pulak.. dr layan crta real punya..xbest..hehehe

fathiyyahISMAIL said...

@Nana Leina huhu tu lahh. lepas abis cerita pun terbayang2 lagi ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^