Monday, December 5, 2011

" Followers Didahulukan, Readers Diutamakan by Zareliqa "

assalamualaikum.

dahla aku ni lama dah menyepi. muncul2 je dah masuk segmen. hehe nak cakap apa lagi kalau hati sudah tertarik. nak jugak? klik -----> sini!

haa dah baca syarat2nya? so tak perlu lah aku ulang kat sini ok. 

cantik kan :D

Followers and Readers. aku pun taktahu mana yang lebih penting. bagi aku sama je la. takde followers blog tak jalan. takde readers pun blog tak bergerak ye tak. 

Itu saja. jhom laa join jugak! :D 

12 comment (s):

zareliqa afiqa said...

peeep! peeep! Iqa datang terjah cnie.
thanks 4 joining ya! :)
really appreciate it.
Isnin nanti kita terjah reramai pulak k. Jangan lupa datang..weee :D

fathiyyahISMAIL said...

@zareliqa afiqa welcome :D

izah :) said...

singgah dari segmen yang sama..jom singgah blog iza..:)

fathiyyahISMAIL said...

@izah :) thanks ^^

Cik Rose Cute said...

follow dan Like...

dari segmen yang sama...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/2011/11/followers-didahulukanreaders-diutamakan.html

fathiyyahISMAIL said...

@Cik Rose Cute thanks :D

Mira Adzlia said...

dr segmen same..da follow sini ^_^

fathiyyahISMAIL said...

@Mira Adzlia wahh tenkiu! ^^

Wanieys Hashim said...

wanieys dtg dr segmen sama
follow awk
salam perkenalan
jom ke blog wanieys

fathiyyahISMAIL said...

@Wanieys Hashim ohkayy thankyouu :D

fathiyyahISMAIL said...

@Wanieys Hashim tak boleh tengok profile pun. tinggal link kat cbox ya. xpun kat linkies :)

shida'R said...

singgah dari segmen yg sama.. :)
jom terjah juga :)

salam kenal dari shida'R ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^