Saturday, December 10, 2011

Kereta ohhhh Kereta ♥

assalamualaikum ^^ 

eksaited je rasa bila tengok gmbar2 ni T___T nanti dah keje nk pakai kete ape eh? *perancangan masa depan* 


kalau dapat kete ni pun best jugak xD
kete ni? mewah gila nampak ^^ 
adoi! kete ni macam tak sesuai pulak ngan aku T_T 
yang ni? hahaha memang tak logik lah kan xD 
adoi. susah betul nak buat pilihan. ikutkan hati semua aku nak. huhu. 

tak boleh buat pilihan ea? aku rasa yang ni paling sesuai ^^ 

6 comment (s):

NinaAz said...

wow! kereta idaman dia dasyat..heee.. semoga impian terlaksana ;)

fathiyyahISMAIL said...

@NinaAz ahaha insyaallah :) thanks :D

wan niahix said...

yang no 4 tu logik la awk... kete bukak 2 pintu depan naik atas tu pun dah ade skrg... nnt ade la jgk yang buka pintu blakang ke atas... hehe... ^_^

fathiyyahISMAIL said...

@wan niahix haha yeke? kalau gtu boleh laa xD

wan niahix said...

boleh2... hehe... ^_^

fathiyyahISMAIL said...

@wan niahix haha insyaallah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^