Friday, January 20, 2012

Rumahku Syurgaku!

assalamualaikum~ 

ye bru sampai rumah. sbenarnya smalm lagi boleh balik. tp xde sape boleh ambik aku kat hostel, so balik umah mak sdare aku dulu la. tadi baru sampai kat rumah. alhamdulillah ~ 



and tahun ni memang sangat busy, pagi sekolah, tengahari extra class, petang aktiviti, malam pun kadang2 ada extra class. memang busy.. memang, memang laaa.. busy. 

and hari khamis hari tu aku jatuh longkang. ok tkde masa untuk gelak ye. kaki aku smpai lebam. mula2 tu kena smayang smbil duduk. sian kat aku kan. and homework banyak. and and and.. and tak boleh mengeluh ok. 



sakitnya kaki ni. time sejuk je rasa sengal2. takpela ujian. slama ni bertahun2 aku guna kaki aku ni takde pulak rasa nak menghargai. sekarang baru nak insaf ye. manusia kan..

onkeyll. family aku ni tengah tengok bola. riuh je bunyinya. dah lama rasanya xbalik rumah. padahal baru seminggu kat hostel.
and cuti untuk Chinese New Year pun seminggu.

banyak kereta sepanjang jalan tadi. orang balik bercuti.
Gong Xi Fa Chaiii ^^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Deadly-Right-Truly by Fathiyyah Ismail. TY^^